Dag 20 - 12 september - We zijn weer thuis

12 september 2019 - Warmond, Nederland

Het laatste stukje van de route. Eerst nog even langs Tubbergen om te ontbijten bij een bakkerij waar ze voor 7,95 nog een ontbijt aanbieden, inclusief koffie/thee, jus d'orange, croissantjes, broodjes en nog een zoetig broodje. En Benjamin at er heerlijke broodjes met jam.

20190912_100218

En na deze smakelijke start van de dag maakten we ons op voor de laatste kilometers. Het was te lang om in een keer door te rijden. Dus we deden nog even een stop om de benen te strekken en te springen.

20190912_115428_HDR Benjamin is hier aan het springen.

En tegen enen reden we Warmond weer binnen onder het gezang van Benjamin die al de hele laatste stuk 'In Holland staat een huis' zong. We weten niet zeker of hij dit met onderliggende boodschap bedoelde, maar wij vonden het wel toepasselijk. En ons huis stond er inderdaad nog!

Bij binnenkomst bleken we het huis toch aardig netjes te hebben achtergelaten, wat fijn thuiskomen is (al maakten we daar in de uren daarna verandering in door de gehele inboedel van de camper de woonkamer in te laden). En Benjamin zei al zijn speelgoed weer even gedag en rende rondjes in de tuin.

Wat was het een toffe reis, maar wat is het dan ook weer fijn om thuis te komen. En dat leek ons een goed teken!